събота, 5 юли 2014 г.

АКО ЗАГИНА ТАМ...

 автор: ГИЙОМ АПОЛИНЕР


Ако загина там на границата в боя
ще плачеш някой ден о Лу любима моя
но споменът за мен ще гасне както мре
снарядът който в миг избухнал е сред боя
снаряд за цъфнал храст напомнящ тъй добре

но този спомен в миг избухнал сред простора
с кръвта ми ще залей изцяло този свят
морета планини догдето стига взора
и ярката звезда изгряла с чуден цвят

Забравен спомен жив в нещата тъй познати
ще зачервя цвета прекрасен на гръдта ти
и твоята уста косата с цвят червен
не ще старееш ти нещата тъй познати
ще се възраждат в плам за обич отреден

Кръвта ми бликнала съдбовно над земята
на слънцето лъчи по-ярки ще даде
ще тласне с бяг вълни ще освежи цветята
невиждана любов ще слезе на земята
с любим по-силно в теб незнайно откъде

Ако загина Лу а споменът загива —
спомни си някой път минутата красива
на младост и любов на огън запламтял —
кръвта ми е поток от щастие прелял
най-хубава си ти бъди и най-щастлива
о моя лудост в мен едничка още жива!

Превод от френски: Пенчо Симов , (Пълни авторски права)

Няма коментари:

Публикуване на коментар